26.1.11

Compte Amb Els Estafadors

Acabo d'enviar per mail aquesta nota a la Policia Municipal de la meva ciutat: 

Estava pasejant per les afores del poble i ha passat un cotxe amb el seu conductor que m'ha saludat com si em coneixés. Ha parat el cotxe a la vorera i ha obert la finestreta convidant-me a pujar dient que em coneixia del lloc on treballavem fa molts anys. M'ha preguntat on era la meva casa (no li he dit), també per la meva família i altres preguntes. Li he contestat que la seva cara no la reconeixia i ha contestat que era natural perque amb els anys la cara canvia.  Després m'ha dit molt orgullos i content que vivia a Paris (era per impresionar). No he caigut en el parany perquè no he volgut dir-li on era la meva casa que això era el detall més perillós.  Les dades a vigilar son aquestes: COTXE TURISME VERMELL MOLT NOU, UN SOL CONDUCTOR, CARA RODONA, MOLT SIMPÀTIC, MITJANA ESTATURA, UNS 55 ANYS, DIU QUE VIU A PARIS, VOL FER CREURE QUE ET CONEIX DE FA ANYS QUAN TREBALLAVEU JUNTS, VA DARRERA DE GENT GRAN  ---------------------------------------


Feu còrrer aquesta nota i potser algú se salvarà de caure en les seves grapes.